מנוף הרמה

כולל מפעיל וביטוח מלא ומורחב

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל מה שתרצו לדעת.

עוברים דירה ויש צורך בשירותי הרמה לגובה?

מרים משא, הינו מנוף הרמה שנועד להעניק פתרון הרמת משאות לגובה רב (עד קומה 11) ומסוגל להרים מוצרים שמשקלם עד 400 ק"ג. מסוף מסוג זה מיועד לרוב לבנייני מגורים. למנוף יש במת הרמה להרמת כל סוגי המשאות בצורה בטוחה ויעילה. כדי לבצע עבודה מהירה, בטוחה, מקצועית ויסודית, שירותי מנוף הרמה של "סל הרמות" באים לתת לכם את השירות הטוב ביותר למעבר בטוח ומבטיח. הרמה באמצעות מנוף הרמה  ייחודי ומקצועי מקנה ביטחון וחסכון בזמן עבודה ושמירה על הבריאות של אנשי הצוות .

שירותי מנוף הרמה של "סל הרמות" ניתנים לדירות פרטיות, בנייני מגורים, חנויות, חדרי כושר, משרדים ועוד. במאמר הבא נציג מהו מנוף הרמה, מה השימושים שלו, יתרונותיו וחשיבותו בעבודות השונות. 

 

מידע טכני:

אילו סוגי הרמות ניתן לבצע :

בעזרת מנוף הרמה ניתן לבצע הרמת דודי שמש, שיש, מטבחים, מזגנים, זפת, גבס, תכולת דירה ומשרדים שונים, חומרי בניין, פרגולות, אלומיניום, כלים סניטריים וכלי עבודה, קרמיקה פחים ועוד.

מנוף הרמה

יתרונות לשימוש במנוף הרמה:

         המנוף מספק שירותי הרמה לדיירי הבניין

         שמירה על ניקיון הבניין, לובי, כניסה ומעליות

         מניעת נזקים ופגיעות בסביבה

         הרמת כל חפץ או מכשיר בעל מבנה או משקל חורג

         שמירה על ציוד חדש והובלתו לדירה בצורה בטוחה ללא פגע (תעשייתי או פרטי)

         שמירה על בריאות המובילים והסבלים

       מאפשר חוויית מעבר דירה/ הליכי עבודה באתר בנייה מיטבית

 הצוות המקצועי של חברת "סל הרמות" מגיעים אל הלקוח עם ניסיון של שנים רבות, אשר גדלו וחונכו לעבודה על מנוף. בחברת "סל הרמות" תקבלו ייעוץ מאנשי מקצוע מהטובים בתחום במטרה לספק ללקוח את השירות הטוב ביותר לביצוע העבודה. איתנו תקבלו שירות מעולה ומהיר לכל דרישה שרק תבקש עבודות מותאמות למנוף הרמה:   

לרבים מאיתנו קיימת הדילמה איך להעביר משא יקר ערך לקומה גבוהה תוך שמירה על ביטחון המשא. עבודת מנוף הרמה מאפשרת גישה אל מיקום העבודה עם המשא הנדרש. מנוף מסוג זה מקל על העבודה, מאפשר לבצע אותה בצורה מהירה ומאפשר חיסכון כלכלי של שעות העבודה והפועלים המועסקים.

שני עיסוקים עיקריים לעבודה על מנוף הרמה:

1. הובלת ציוד למעברי דירה – שימוש במנוף הרמה למעבר פשוט וקל מאשר הובלה סטנדרטית. מנופי ההרמה משמשים להובלת ציוד כבד מאוד, גדול או בלתי אפשרי לתמרון ולהעברה בבניין עקב צפיפות. יתרון משמעותי לשימוש במנופי ההרמה הוא החיסכון בזמן תהליך ההובלה. היעילות והפשטות בהובלה שכזו תחסוך ללקוח זמן, כסף רב וטרחה.  

  2. הובלת ציוד באתרי בנייה – בעבודות בנייה שונות ישנו שימוש בציוד עבודה כבד במיוחד שקשה להעלותו לקומות גבוהות. הרמה בעזרת מנוף תאפשר חיסכון בעבודה ובזמן, ותאפשר תפוקת עבודה רבה יותר.

סל הרמות עבודות מהשטח

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל מה שתרצו לדעת.